20121105

bursdagen

advarsel: sykt mange bilder, jeg lagde en regel: alle må med

bursdagen starta allerede i går, med biff, rødvin og godt lag
dette mongobildet tok jeg da jeg la meg inatt, 
etter 3 timers øldrikking og halvveis dansing på reggaeklubb
(og en episode downton abbey)
våkna og bare JESS ENDELIG yndlingsdagen
mårraskypa med hytte-anders
(+ innblikk i facebook-dina)

så tok jeg en joggetur

og da jeg kom hjem fikk jeg overraskels!
HYGGELIG
sånn passe gode
men jeg hadde jo kjøpt disse til megsjæl! så jeg ble litt satt ut.
(den blå bartemuffinsen valgte jeg kun fordi da ga jeg 5kr til charity, og samme smak uansett farge)

ps. white chocolate + vanilla/chocolate caramel + vanilla
bursdagsskype med ane, hun likte bartemuffinsen

så ringte hanna, og mamma prøvde å få til lyden på skype i 40 min, men dengang ei.

etter det nærma det seg middags-tid, og da fikk jeg gave nr. 2 for dagen: rødvin!!
med fulgte noen velvalgte ord jeg vil dele med dere:

"it is the useless things that make life worth living and make it dangerous too:
wine, art, love, beauty.
without them life is safe but not worth bothering with."
- stephen fry

og med det i bakhodet dro jeg (og 4 til) på italiensk restaurant
1. "dough balls" - måtte jo prøve - med hvitløkssmør
2. tomat-artisjokk-oliven-champignon-purre-pizza
3. ostekake

"let me take a picture of you"
jeg tok det i svart/hvitt så jeg kanskje blir litt penere
faen flaut
men i dag skulle alt med

og etterpå gikk jeg hjem og hørte på mine beste håkansanger og vurderte å spise den gjenværende bartemuffinsen. (fortsatt urørt)

men nå er bursdagen over, og det er et år til neste gang.

og:
etter gårsdagens lille alderdom-panikk har jeg funnet at det er fint å både være 17 og 21,
men når sant skal sies,
så er det jo deilig å kjenne at det var lettere å flytte alene til skottland enn å begynne på manglerud vgs.

:)


edit: dere kan jo bare gjette hvordan det gikk med den siste cupcaken.
sier som hannah i girls, jeg: "i'm an animal"
(har jo bursdag i 6 min til da, over here)

2 kommentarer:

ingen vet om denne bloggen sa...

siste kommentar, men det var bare så mange ting jeg ville kommentere:

jeg syns du har en fortreffelig sans for humor, leser du elin berlins blogg? yknp.blogspot.com

du er ærlig og herlig og

"jeg tok det i svarthvitt så jeg kanskje blir litt penere
faen flaut
men i dag skulle alt med"

yes!

dina&andrea sa...

oi! det var hyggelig kommentar. så den ikke før nå jeg. morsomt at du spør for akkurat den bloggen oppdaget jeg i går! og ps. er fan av bloggen din. (: dina