20121002

you look absolutely amazing


bilde: kokke-capsen og kokke-buksa mi. stay tuned, jeg har alltid alltid alltid kledd caps, og elsker passformen på buksa. passer meg perf.

random:

jeg bor på leirskole 24/7 - "fest på rom 23!!!"
det var litt kleint istad da jeg brukte dobbelt så lang tid som de andre på å skrive et essay #english
jeg savner norsk/svensk musikk
mamma sendte meg pakke. rugbrød :):) og så fikk jeg bok!
syltetøyet her er rævva. noen som vil sende meg nora bringebær (utentilsattsukkerhelst)?? plis
peanøttsmøret er derimot sykt bra
skolen er spennende. masse repetisjon, men greit for meg.
jeg savner å kunne gi noen dødsblikket (og få det i retur/forståelse) når det settes på "captain jack" og ALLE synger med (kan hele...) og digger det
istad spilte jeg fotball med universitetslaget! og på onsdag skal jeg til glasgow (!) å spille kamp
jeg savner typen

i morgen har vi film/pizza-kveld, på onsdag er det fotball, jeg skal ha kokketimer, folk er greie og noen er kjempebra. så jeg er glad. kgid alle sammen

1 kommentar:

andrea grims sa...

flink blogger!

captain jack.......... .... ...