20121008

with my hands covering both of my eyes i am too scared to have a look at you now

mere bilder, av alt mulig, og en del ting jeg har begynt å ta for gitt men som jeg kanskje ikke har vist
(og litt av meg selv på en snurr i speilet)

 preparty hos oss for vi har den største stua. masse drikke, masse nordmenn
 
og masse jenter!
doen! har 2 stk av denne, deles med 3 jenter og 4 gutter. vurderer å foreslå gutte/jentedo ... ?
 torgata!!! nei tulla, belmon street
 whiskey - jobber med saken
ops å hei se der ja tjohei jippije #smårips 
 speil 1
 det er sol her av og til
 og en minifornøyelsespark!
 og en laaang og fin strand - men som regel er det kaldt og blåsete der
#dobbeltdekker
 speil 2 #attitude
(han ene jeg kjenner her får sykt lættis av denne posen. er ikke såÅ gøy)
 1. det kryr av kirker her
2. så halvparten av dem er gjort om til barer #blasfemi
university of aberdeen - nei, jeg går på et annet
tror sjølveste dronninga kom!! men vi orka ikke vente
jeg har forresten blitt fortalt at dette var hitlers favorittbygning
fag
 kjøkkenet - jeg stjal et ekstra skap ops
 på vei til skolen
 ......
orker ikke forklare dette
 pakke!!!!!
speil 3 + skoledo

boff. godnatt

Ingen kommentarer: