20120210

ut av det blå

dere skulle bare visst hvor asosial jeg er nå.

alt jeg vil er å bake en jævla peanøttkake og se på panam.
da jeg stod opp kl 6 idag for å jogge (ja, stod opp kl 6, ville aldri sagt det til vanlig, for vi disser jo de som skryter av hvor mye de trener) så fikk jeg faenmeg legghinnebetennelse-vondt i leggene så måtte stoppe. failfailfailfail.

og imorgen er det bursdag og jeg skal ikke ut engang, og da kommer alle til å syns jeg er en jævla nørd, men det er ikke min feil at dere vil drikke rødvin, mens jeg vil spille fotballkamp. så ikke gi meg blikket. dere vet hva jeg mener, det dere sender mens dere sier "åå, okei", mens dere snur dere til nestemann og går ut og tar en sigg istedenfor. hva skjedde med filmkvelder, lurer jeg på da. dessuten vil jeg, akkurat nå, heller spise peanøttkake. dere blir tjukke på øl uansett.

tror jeg går å baker

Ingen kommentarer: