20120213

nyvaska


halla
i kveld er det skalldyr på menyen å fy faen jeg gleder meg
vi feirer anniversary i dag skjønner du.
er det så mye nytt a? gleder meg til helg.. på lørdag er det noras bursdagsfest!
whitty er død - r.i.p
tror jeg vil se en kul film i kveld siden vi feirer. har til og med snakka med dina i dag og hun sa jeg skulle skrive at det går bra med henne og at alkoholen er ute av blodet, tross fylleinnlegg -> som dere sikkert merka.   jeg har hvertfall vaska håret for uka, så ses vi sikkert på byn til helga, ok?

åh, jeg har sett CANDY med heath ledger. kanskje dere skal se den dere å?
og jeg vil se SHAME, men jeg har ikke penger til å gå på kino nå :(
og tilslutt kan jeg anbefale 2 filmer til? Takk:  
ETTER BRYLLUPPET & ELSKER DIG FOR EVIGT.
begge regissert av susanne bier.. jeg må si det ass, utrolig spennende, typisk danske dogmeish filmer. det er jo så deilig.


andrea

Ingen kommentarer: