20100625

ROSKILDEEEE APETRYNER!!!

da kan vi starte innlegget med en stor unnskyldning til alle våre lesere (dere betyr alt for oss!)
både jeg og dina skal på roskilde i år igjen: været skal være strålende, føtex har billig vin og hypnotic brass ensemble kommer. jeg ber ikke om mer ass, mann.

AKKURAT nå driver jeg med forberedelser, hvilket vil si at jeg bytter ut denne:
med denne:
har shoppa dette til busstur:
pluss intimservietter og solbriller
også har det nå seg sånn at jeg har fått en mac - hvilket jeg aldri har hatt før.
og når man har mac - så har man photobooth. .. = blir nok en del bilder fremover.
helt til sist tok jeg et fint et da, for å vise at til og med jeg også kan se normal ut.
akkurat nå:grændis, spania - chile, lady gaga, war - hypnotic brass ensemble
roskilde neste, mann..
aaaaaaaaandrea

Ingen kommentarer: