20100625

hilsen fra dina

jeg får ikke lasta opp bilder.

dere får bare se for dere meg her jeg sitter og lakker negler, med poser spredt overalt og en halvferdig pakka tursekk i bakgrunnen. jeg koser meg. drar til roskilde kl 23 ikveld med anderz som reisefølge. noen biler ned ikveld, mens mange drar i morgen tidlig. sjæl er jeg framme kl 7 og da venter sannsynligvis 10t i kø, så hvorfor jeg valgte denne reiseruta aner jeg ikke. men har hørt det er smart. håper bare noen river ned gjerdene (skrives det sånn), og at ingen tar plassen jeg er keen på så jeg bare kan slentre inn og okkupere en camp. hehehehehehehhe. skjer ikke. dessuten må jeg gå i 30 min før jeg kan slå meg ned. det kan bli varmt, svett, slitsomt, kronglete og sure miner. men også chillern tjueti og kos.

tenker jeg skal se kråkesølv, susanne sundfør, prince, casiokids, lcd soundsystem, pavement, beach house, kings of convenience og masse masse mer. planer å drikke drinker, vin og spise nachos også. sannsynligvis tar jeg turen over til andrea & gjengen på andre siden av jordkloden (les: east) hvis jeg orker det.

nok om meg. sneikssss!!!!! sommer 2010.

Ingen kommentarer: