20090115

du maser som et jævla lokmotiv!

de siste dagene har jeg møtt 0 ugler, og vel og bra er det.
men sier dere en ting: botanisk hage er et møkkasted å gå gjennom om morran.
derfor har jeg stoppet og venter til sola skinner over trærne kl 07.45 igjen.
men drakk to kaffe på skolen + en om morran . greide ikke å la være å slokne i norsken likevell.
gikk jeg på feil tbane fordi jeg var så sulten i sta. skjønte null når jeg hørte "neste stopp enshø". ventet bare på at alle skulle schpæde og si: det er helt feil.
men ingen sa no. plutselig var vi på ensjø og jeg tok inn over meg at jeg hadde driti meg ut.

i morgen skal jeg og rikke spise smågodt. (fy faen jeg gleder meg)
også skal vi på fægrevyen med ane. tror det blir bra asss
lørdag skal jeg muligens på tuba tuba konsert på manglerud!
og søndag er det revyworkshop. det er king
helg er annerledes når jeg ikke har jobb lenger.
mindre penger, mer fritid. smålig dårlig komb.

i dag møtte jeg morra til rikke når jeg trente. lookin good rikke! ta godt vare på henne. jeg sa hun alltid kunne ringe om det var noe bråk.

a-girl

1 kommentar:

Rikke sa...

feeelin good also! ligger i blodet gamle ørn! "Her er det ikke mye til overs"sa morra til Rikke" imens hu tok et litta grabb på rassen