20080624

kvelden før kvelden

ja, så har det kommet til dette.
. . .
kofferten er (nesten) ferdigpakka, avskjedene er gjort, og alt er klappet og klart for den store turen.
jeg kjenner en liten kribling i maga nå altså, for nå er det liksom ikke "snart" eller "lenge" til. nå er det dags.
vi har klart å gjøre forventningene våre så små som mulig, så vi har ingen forhåpninger om heftig festing, mange nye venner, eller å finne en ny mening med livet på denne turen. det vi derimot forventer er: fint vær, mange nye klær, god mat og fin musikk på vår vei.


reiseruta er (såvidt jeg har forstått) som følger:

(egentlig litt kjedelig å lese, så hopp over dette hvis du tror du kommer til å kjede deg)

tirsdag 24. juni drar vi fra oslo til barcelona. reisefølget består av meg, andrea, mor andrea & kavalèr.
og der blir vi i en uke ca.
så farer vi ned til ei litt mindre by (navnet har jeg ikke klart for meg gitt, men dere kan jo se for dere ei lita spansk by da. med flere turister enn spanjoler, og en pub. og masse engelskmenn.) hvor vi blir i rundt 4 dager.
deretter skal jeg & andrea (helt alene!) ta flyet fra spania til italia, MED mellomlanding og bytting av fly. (omg, shitt lizm!)
og i italia skal vi bo i et hus på øya cecilia, litt utafor ei landsby, med sånn ca. 15 bergensere, akka familien min, i litt over ei uke.
så har jeg ikke helt oversikt, men tror vi skal bo på hotell i en litt større by, Palermo (? kanskje den heter Palermo, det ringte en liten bjelle der hvertfall), den siste helga.
og så drar andrea hjem og jeg til bergen.

JADDAAAAAAAAAAAA!!! detta blir bra!

krysser fingra for vint vær, og god stemning.
god sommer, enn så lenge!


alle som vil ha kort må sende melding og si fra! :D
(nr til andrea: 815 493 00)



hilsen oss!

1 kommentar:

Nidvegvesenet sa...

Oslolosen... Han så jeg på Hove!