20080623

dagen før dagen



DISKOTAJTS!



i dag er det pakking for alle penga. jævlig vanskelig i grunn. kommer uansett til å ta med noe jeg ikke kommer til å bruke& kommer til å angre på at det var noe jeg ikke tok med.
MEN sånn får det bare være for vi skal shoppe til helvete uansett :D
*jeg for min del gleder meg mest til american apparel i Barcelona!
der skal jeg gå til innkjøp av årets partytights!

etter lang tids diskusjon har vi nå kommet til det faktum at vi ikke skal ta med pc.
så får vi se på om vi kommer til å angre eller ikke :-)

fredag dro vi, sammen med alle fjortiser i oslo og omegn, på VGlista showet på rådhusplassen!
jammen dro jeg ikke tomhendt hjemover heller! endte faktisk opp med 1 stykk blåmerke på hofta takket være en jente som tenkte hun skulle være så fet at hun sparket meg når jeg gikk forbi henne. hun burde takke gud for at jeg og gjengen min ikke banket henne opp på stedet (:

lørdag var jeg og daniel i birkelunden til jeg skulle på jobb. etter jobb møtte jeg rikke, dina, anders, stian og adrian på oslo s. hadde det storkos med horer og junkier mens de lot meg vente der alene :-[D. dro til en leilighet som var liten. den var fin.

ps. kjøpte nydelig hatt!

i morgen drar vi gitt.
informasjon om det kommer senere!

andreaaaaaaaa

Ingen kommentarer: