20151029

quiz til andrea fra dina

ting jeg lurer på som jeg vet og som jeg ikke vet og som jeg spør om fordi jeg kjeder meg/gidder ikke lese


topp 3 kjendis-crush? 
James Franco, Mahershala Ali og Pusha-T(Tom Hardy)


fashion-inspiration/stilikon? 
Carrie s.1,2,3.. jaaadaaaa alle syntes jo det. 

har du klina med en jente? 
Assa deeet skjedde vel i russetiden. og noen ganger tvinger nora meg, men da tror jeg vi bare kysser. 

noe bra vi skal gjøre i stockholm?
Drikke cava, danse og spise smågodt


hva vil du gå med på nyttårsaften? 
DenGULEkjolen og de BLÅskoa



hvilken bok leser du? 
Jens Lapidus - Vip-rummet (LOL, when in stockholm, right..), The gentlewoman - perm til perm(om det teller) og No one belongs here more than you - Miranda July


hvilken serie ser du på?  
Broen s.3, Homeland s. 5, The Affair s.2, Sopranos (på nytt), Sex and the City (på nytt). Lasta ned The Simple Life alle sesonger oxo. Må ha litt å velge mellom.

3 ting du spiser du for tiden/har dilla på/cravings? 
Har begynt å ta de rareste smågodt-bitene.... eier ikke skam.
Ketchup
SKOGSBÆR! Med masse solbær i blandina. Ica har den beste. Spises med med varm granola, yoghurt naturell, kokosmelk, salte nøtter, honning, salt, kanel, vaniljepulver.

hva hører du på? (namedrop litt, a) : Først vil jeg bare si: ALT DETTE ANBEFALES PÅ DET STERKESTE.
Mick Jenkins - Wave(s),  
Madlib The Beats Konducta - WLIB AM: King of the wigblib(spes Yo Yo Affair - serr dina sjekk den ut), 
Kehlani - You should be here, 
når jeg skal chille: Justin Bieber - Journals

3 ting du ønsker deg til jul?
- Beats by Dre headset
- Ny reisebag med hjul
- champagne.. hahah neiii, men jo. 
AH noen deilige uggs kanskje! det er så dyrt
(penger til bachelorkolleksjon - hvordan faen har man råd til det??)

et morobilde du liker av oss to + forklaring, por favor

så dum og jævlig man kun er på 17.mai(S)(og nyttårsaften..?) Men jeg lover at vi lo for jeg har fler bilder fra den bussturen.

hva skal du i helja?
Torsdag - (helga starter i dag!!) Feire Elins 24årsdag med å drikke øl og spille pingis som de kaller det her.møte lisa og hugo også. 
Fredag - kanskje kino!! Evt fest, type Halloween,, Skal kle meg ut som Petter Nordthug og være drittsekk ;))
Lørdag - Halloweenfest igjen - skal utnytte anledningen til å være drittsekk en kveld til. Petter<33 font="" nbsp="">
Søndag - Dø og gjøre skole. Masse skole. 

kizz n hugs diva1001

1 kommentar:

dina sa...

serriøst dette bildet gjør meg så glad.

(d)