20151002

3-3-3

DINA&ANDREA
3 saker jag ser fram emot
→ Taillin med mennesker jeg egentlig ikke kjenner/STOCKHOLM i november
→ Mount Kimbie på debaser på onsdag/TAME IMPALA i januar
→ Galleri Loyal utstilling med Jim Thorell lørdag/STRAIGHT OUTTA COMPTON kino i kveld
1 sak jag fasar för
→ Å ikke være original nok(skole), og tenke på det hele tiden!/Etterveksten min som kommer krypende som en gammel heks/pesta
3 saker jag gillar
→ Smågodt(det sure sure og salt lakris)/Smågodt (sjoko, karamell, salt lakris, søtt, surt)
→ Å være alene i min nye mini-leilighet/Å sykle
→ Lime/Stripete genser
3 saker jag vill
→ Spise på alle de deilige resturantene i Stockholm/Fjerne avstanden Køben-Oslo påenmåte litt, for spesielt utvalgte
→ Ha en egen alko/fest-konto som aldri blir tom/Spille i en musikal
→ Danse/Kline
2 saker jag borde
→ Få erasmus-pengene snart/Lese om fett-absorbering
→ Ta fotpleie/Ta fotpleie
3 saker jag kan
→ Kunsten å aldri kaste mat/Stå opp tidlig
→ Drikke masse vann hver dag/Bake
→ Kjøpe blader/Huske ting som har skjedd/blitt sagt og episoder som alle andre har glemt. Det er ofte gøy.
3 saker jag inte kan
→ Spise andres niste/Stå på henda
→ Ikke bruke penger selv om man er blakk/Stupe
→ La vær å bruke 1 time på å lage middag/Flørte med fremmede (type club)
1 sak jag har på hjärnan
→ Oversettelser av det jeg sier på norsk til svensk/"The Less I Know the Better" av Tame Impala
3 saker jag pratar om ofta
→ Hvordan jeg har det her i Stockholm/Niko?
→ Forskjellen mellom KHIO og KONSTFACK/Kinna mine (VELDIG RØDE, VARME, SOLBRENT)
→ Alle de andre (TAPER)utvekslingsstudentene som er slemme(?) og himler med øynene(serrrr er du 14 år???)/Ringenes Herre
A&D

Ingen kommentarer: