20150308

men hva faen

jeg skjønner ingenting.

han er ikke kjekk.

men jeg dævver.

og vi klina men jeg dreit meg ut som en drita mongo såklart og har ikke orket å tenke på det siden da.
og han bor hos sin mor, har ingen jobb, er halvveis tjukk og flørter som om han er 12.

men han er den eneste av 40 som går i adidasjakke
og bare "jaja fuck it everyone thinks i'm a ned" (google om du må)
og jeg prøver helt casual å få fram at "eh jeg gikk i adidas tracksuit fra topp til tå i går og halve klassen begynte å le da jeg kom inn", men det høres jo påtatt ut og faens dritt så jeg sier det ikke engang
og det rykker litt ekstra i han når alle de beste sangene kommer på fordi han liker alt jeg liker
(skal sies at vi er på en britpop-punk-60s-beatlesstonesthedoorsoasisblur-bar så alt er relevant)
og vi gjør mer eller mindre det samme hele kvelden, bare med ryggen til hverandre - i kid you not
og han så meg flørte med ikke 1, ikke 2 men 3-4-5 andre kjekke søte charming gutter
"what's the deal?, seems like you fancy someone else in here?"
jeg bare neinei
men jo

-

og såklart ender han opp utenfor med ei SKLØTTE i minikjole, rosa stiletthæler og hundreognittito kilo sminke på og mer push up enn jeg har eid i hele mitt liv til sammen???

kukhore



Ingen kommentarer: