20131205

rapp gjør seg best i moll


om:

oslo: 16 dager
pepperkakebaking: 17 dager
hobbiten: 18 dager
aberdeen: grått
julesanger: sopranstemmen på siste verset av deilig er jorden av oslo domkirke.
bananer: kjøpte 25 stk i går
bon iver: plis plis plis lag mere
fotballfrue: ta på deg klærne, ellers: gratulerer! elsker bebis
thug life: jeg og andrea har godterilov til jul
london: stort
we will rock you-musikal: harry
bloggen: prokrastinering
alene hjemme: lager musikkvideoer
negativt: stå på henda på fest
kjøtt: spis mindre
frokost: nybakte rundstykker
akkurat nå: har bon-iver-karaoke for meg selv og blogger og drikker cappuchino (luksus) og sender snaps istedenfor å skrive om glucose-syklusen i kroppen. vær beredt, dere: mye skole = mye blogg = panikk til slutt.

sånn. da fikk jeg gjort min samfunnsplikt altså ytret meg i fotballfrue-debatten.

Ingen kommentarer: