20130417

vi som klager del 72

dobbelt opp fuck-you-finger!!!!

dag 1,2,3,4 tilbragt i en miniseng i et minirom med vegg-til-vegg-teppe på gulvet. jeg fikk riktignok is levert på døra av en venn i går, men jeg mangler en å klemme på, og som kanskje ville sett ringenes herre med meg fra a til å selvom jeg egentlig nesten bare har sovet for å se film er for tiltak. og i dag slippes plata til håkan, men den har jeg heller ikke for jeg hakke klart å bestemme meg for cd eller vinyl for tenk om vinylen ikke kommer med lydspor så sitter jeg her i skottland med en lp-plate og ingen platespiller og så må jeg kjøpe cden attpåtil, så jeg har bare latt det ligge. og nå har jeg egentlig ikke råd heller, og heller ikke penger til å fly hjem engang fordi jeg har shoppa for mye (???) og jo lenger jeg lar det ligge jo dyrere blir det også. men!! jeg har fått sommerjobb, og takk gud (nora) for det! dette trengte ingen å lese, men jeg kjeder meg sånn. og jeg orker ikke sykebesøk heller for 1. rommet mitt er klaustrofobisk, og 2. jeg orker ikke snakke engelsk. må dog lage en presentasjon til i morgen. vurderer å bestille pizza i kveld, men jeg er 50% kvalm og 50% cravings. snakkes