20130314

6 ting å glede seg til



- beyoncé 28. mai
- ny håkan-plate i april (selvom jeg er skeptisk og. kan bli feil.)
hørte singelen nå og det første jeg tenker er at han er gammel og høres ut som kent.
men håkan er håkan og skulle ønske jeg var 20 og møtte han i matros i 2002. klisjè.
- øya
- edinburgh og oslo i begynnelsen av april
- frokosten min hver morgen (no joke. ane får bilde hver dag)
- besøk av frida i morgen den dag (og at hun skal ta med nora-syltetøy!!!)
- til rapporten om kvantitativ proteinanalyse er levert inn

diva_91

(morsomt, for jeg skrev det på melken min i kjøleskapet her om dagen - alle merker sin melk så ingen tar - og av mine 7 medbeboere var det ingen som skjønte HVEM I ALL VERDEN SOM KUNNE EIE DEN??! da forlot jeg rommet. mennisj.)

1 kommentar:

dreysen sa...

<3