20121020

20.10.12

takk for innholdsrike blogginnlegg, dina.
sånne jenter vil hele norge ha!

her er noen bilder som jeg har samla sammen i løpet av den siste uken ca.:
ratchethumor
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
 dro på tur opp til papsen
skal si det var høst:



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
 Liten snartur til italia (øya Elba)
og da fikk jeg desverre et myggstikk på kinnet, men fikk sola meg 
i to dager på to fine strender, så var verdt det.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - -- -- -  
Bilde som symboliserer dagen i dag:
Lørdag
frokost i mathallen: sushi og sitron & marengspai
kloka er jo 18:02 og jeg er fortsatt mett. tror det var paien.
jeg rydder sakte på det nye rommet og hører på sade (fineste toppen ever!)
også drikker jeg en del pulverkaffe mm
og skal snart på fest. ekte lørdag

- på torsdag kommer den nye james bond filmen!
-andrea

Ingen kommentarer: