20120802

sommer 2012

jeg har vært på roskilde, jeg har vært på hvaler, jeg har jobba
snart er det øya også en liten tur på indianerøen-festivalen og en del jobbing til
så er sommerferien som har vart siden juni 2010 over. det er tid for: å studere søm og design 1 år og begynne på ny jobb på nilson shoes. det har ikke vært så fryktelig mye sol og utland, men jeg tar det igjen i høstferin for da blir det en tur til toscana hvor jeg skal spise 20 av 24 timer i døgnet. håper det er bade og solevær, men blikke lei meg om det ikke er heller. nå må jeg google toscansk mat.
her har jeg lagt inn noen bilder fra roskilde. mobilkameraet mitt var så dårlig der nede i danmark så jeg syns ikke akkurat at bildene er topnotch. men men. i dag leverte vi hvertfall undervannskamera fra mexicotur i januar - 24 bilder meg under vann med skilpadder.

dina og marcus fra åmål
dette ble et kjedelig innlegg, men faen helller ass.

andrea

Ingen kommentarer: