20120407

oslo - 06.04.12



tenkte jeg skulle svare og vise at det skjer det samme i oslo.
ane og jakob spiser red curry, anders er på hytta og jeg ble etterhvert litt dårlig på å gjøre engelskoppgaver og ordentlige ting. så jeg tok med de som ville være med på en tur rundt på frogner (jeg kjenner fortsatt ikke oslo like the palm of my hand, tydligvis - oppdaget mang en ny gate), og da de dro hjem, gikk jeg på kino. som i - alene på kino, thats a first. så american pie the reunion. ikke diss, jeg lo meg skakk, og følte nesten at jeg var 10 år igjen og stjal søstra til julie sin film og snikså.

men idet jeg tok disse bildene (tok tilogmed med boka jeg leser. hvilken leser du, andrea?) - fant jeg gårsdagens, som var hakket mer stas. så her:


i går så vi "the hunger game" og paradise-parseremoni.

ps. jeg har endelig funnet ut det alle har lurt på!!
- de har kun 4 dager på paradise. aka de har "fake" uker. tenk på det! parseremoni hver 4 dag. boff.

- til alle lesere: JEG SER KUN PÅ PH FORDI SØSTRA TIL ANDREA ER MED, SÅ DA MÅ VI FAKTISK!

1 kommentar:

Anonym sa...

hvem er søstra til andrea?