20120426

because everyone else is boring


det regner i oslo og.
passer meg bra.
skal bare være inne. skulle gjerne drukket litt kakao, men dengang ei.

3 ting:

- jeg var drita på revolver på lørdag, og mista lommeboka mi. :( lommeboka var schtøgg og det er det samme med korta, men 2 kinogavekort og 200kr på solkortet svir litt i sjela.
- russetia har starta for fullt, noe som er litt irr, litt stygt, litt trist, og litt care.
- på tirsdag så jeg titanic på kino, altså i 3D. 3D er overvurdert spør du meg. og så glemmer man alltid brillene sine. det som derimot ikke er overvurdert er hvor pen kate winslet er, og hvor sykt føkka betatt man blir av jack dawson aka leo. vet ikke hva jeg skal gjøre.


helgen blir som følger: mongis-matte, jobb, smartings-biologi oooog litt kake. knall!

diva

2 kommentarer:

Mrs.Marsellus Wallace sa...

Leo i 3D, ikke slager? Jo mer Leo det bedre sier nå jeg.

dina&andrea sa...

Leo er alltid schlager! men når jeg må myse for å sen, blir et tøys