20110428

happyhipster


siden dette er en fitnessblogg, vil jeg dele tidenes smoothie-oppskrift med dere.
personlig synes jeg det er ekstremt !!!! tiltak å gå ned i kjelleren, hente bær, for så å gå ned igjen med resten av bæra som ble til overs. så jeg har droppa det, og blander heller bare banan og appelsinjuice, og det er jo AKKURAT LIKE GODT!!

jeg må forresten dele en ting til......
jeg spiser ekstremt mye bananer.

ja, jeg sier det til alle som vil høre. jeg spiser mye bananer.
i dag, for eksempel, har jeg spist 5.

fra og med mandag skal jeg telle hvor mange bananer jeg spiser på en uke.

SPENNENDE!

stay tuned.

dør btw av alle russ rundtom. nesten så jeg lager vafler og går ut til Mindfuck 2011, som står parkert utenfor huset mitt, så jeg kan bli med på tur. de har ikke rulla enda da. LOL.

godnatta. imårra drar jeg til bergen.

sees der.

Ingen kommentarer: