20110414

det ække bare feil å være i Norge heller...

kom hjem, og tok mongisbilde av meg selv bare fordi jeg var så glad for jeg hadde fått treeee kort av ane fra asia
 spiste en pakke knekkebrød på 10t. cravings.
var ganske så greit å møte han her igjen og, selvom han ikke var så fotogen akkurat denne dagen.
 og arme riddere med ane! endelig.
fikk besøk av hanna og, men hun tok jeg ikke bilde av.
så: hei hanna.
og en runde til med tidenes kjøttkaker fra igår. sorry for smørklumpen, jeg flytta den over på brokkolien så den smelta på ett sekund. det var godt.
og i hagen er det vår, og dette været betyr bare: massemasse gøy som kommer.
ps: hvis du ser godt etter, kan du se det store, lilla teppet jeg kjøpte i brasil. jeg tenker: park.

ellers er det småting man kanskje ikke tenker på, men som er digg med å komme hjem.
vi nevner i fleng:
- varm dusj
- å kunne TA AV dusjhode og dusje som man vil
- å kunne kaste dopapir i DO
- å ikke dele rom med fremmede mennesker
- et klesskap fullt av klær. jeg har mer enn tre singletter igjen. o lykke
- vårsolen. den finnes ikke i sydenland, og den gjør meg glad.

nå skal jeg ut.
dina

3 kommentarer:

bitch sa...

kjempemessig!

men hallo, hvor er makaronistuingen!?!?!?!?!??

dina&andrea sa...

den ble spist opp dagen før gitt.
tar det på min kappe.

Anonym sa...

jenter!!!!!!
jeg får fnatt
har lyst til å ta på dere


hilsen Rikke Sand