20110201

santa teresa

helloooo...

vi skal blogge etterpaa. sier vi hvertfall.
det er for mye sol her til aa sitte inne.

hvertfall, vil bare meddelle et par smaating saann paa maarrakvisten. (jaa, det er maarra her. klokka er 10. hos dere er den 17. suckers.)

- igaar var det reggaefest paa stranda. ikke feil
- igaar proovde jeg aa surfe
- altsaa.. idag er jeg superstool
- det er mange rare tattoveringer her. alle har tattovering
- det gaar ikke ann aa sende brev herfra, kun kort. anders, du faar vente litt altsaa.
- vi har faatt oss venner med gooye navn: svenskene pontus, vincent, vincent og klas. og israelerne shuzan, shaby, staz, ibal (?)
- jeg fant nettopp ut at sookefristen paa det universitetet jeg har gaatt og titta litt paa gikk ut 15. januar. saa det betyr...

.. at alle som vil flytte sammen med en jovial, sporty og aalreit jente med sans for pasta og smaagodt maa gjerne vise sin interesse.

- ps: nei, ikke faen om jeg sitter her aa googler nettet rundt for aa finne andre skoler og blablabla.

sneiks. mvh dina.

Ingen kommentarer: