20110111

sofia (elle fanning)

 jeg og dina dro på kino for å se på somewhere av sofia coppola. 
hadde blandede forventninger .. ettersom trailern er litt .. hmm. 
både jeg og dina er huuge s. coppola fans og har sett og så og si alt hu har laga (bortsett fra den første kortfilmen), 
og når jeg fikk vite at hun skulle lage en ny film ble jeg meget oppspilt.
men handlingen i den nye filmen derimot,, var jeg ikke helt exited over.
 meeeeeeen, nå har vi sett den!
og den var ...

great!
nei, serr, den var dritbra.
 alt er så deilig gjennomført, spess klær og musikken.
en drøm å se på.
 og helt tilslutt.. en morro sammenlikning jeg må blogge for dere..
---------------------------------------------------

()

nå er det 2 dager og 16 timer til flyet vårt til varadero går..
vi er nesten klare! 

andrea

Ingen kommentarer: