20101213

verdens fineste antrekk osv.



det er mandag og jeg har kun levd på mat som starter på p i hele helgen, og det har vært G.O.D.T:
pizza, pannekaker (til frokost), pasta (med hjemmelagde kjøttboller og nydelig tomatsaus), pad-thai (nesten, bare green curry), pølser (wiener med lompe og god sennep).
en god avveksling fra poteter, brun saus og tyttebærsyltetøy + div kjøtt. 
i kveld blir det cheeseburgere (hjemmelagede) før jeg tar rennafart og løper bort til flyplassen for å fly til værnes lufthavn. klokka er 14.00 og det begynner å mørkne. jeg tar på meg dr.mrtns og løper på mix.
fordi jeg har vaska hele det oljete, møkkete kjøkkenet til to gutter som aldri har vaska før i hele sitt liv.

(and if u wondered: ja, det er et ekte rådyr. og, ja, det lå på trappa til bestemor og bestefar)

bilder: privat, nio til fem.
andrea

Ingen kommentarer: