20100928

hør på hocus pocus - place 54!

det svir
tidenes helg. veldig mye vin, sushi og smågodt (sykthipster)
2 helgs til neste gang.

Nå er jeg et sted hvor jeg får middag som f.eks: kålgraut, saltkjøtt, potet og saus hver dag. fyller opp kvota før jeg er et sted hvor jeg får middag som f.eks: ris og bønner hver dag.
det sykeste er jo det at vi skal hit - >
Costa Rica +++
sitter våken til langt på mårran hver natt og søker, søker, søker: hosteller, flybilletter, båtturer, anbefalinger, vaksiner, visum, lager lister ++. i steden for å lese til design & arkitektur eksamen eller teori som jeg egentlig må gjøre fort som f.
PS. DINA: Fra nå av om du blogger om reisen så putter du "Den store reisen"-etikett på innlegget.

ahndrea

1 kommentar:

Lonesome Mama sa...

ÅÅÅh sushi, har grymma cravings!!