20100719

spania vant vm da vi var i barcelona

hjemme fra barcelona (med dina, rikke og nora). hmm... ikke fått fremkalt noen bilder enda og rikke har heller ikke lagt ut. i barca var det: saltvann, kaltvannsdusj, svette, skoshopping, øl - varm eller kald, bar, apolo og opium + frozen margheritas, jævlig mye latter og dans. oslo har lite å stille opp med i forhold.
turen ble over all forventning - fuckings fittefet. nye ting hver dag,,

jeg stiller med 2 bilder likevel - 1 av prince på roskilde.
nå har dina dratt på fotballcup og jeg er hjemme i oslo og later som om jeg gjør noe.
om 1 time går jeg ned til byen for å fremkalle et av engangskameraene.
i går var jeg på klingenberg kino og så : Ghost Writer / Polanskis Skyggen. likte den.
om 2 uker ca er det øya som blir kukkbra.
1 dag etter øya er det spania i 2 uker - varmt, men bra.
hva som skjer til høsten vet jeg ikke.. årner seg.
ps. har noen sett bully - larry clark???
hilsen andrea (med dina inni hjerterota)

1 kommentar:

sverige-dina sa...

vi er venner fordi du er pen.