20100604

skyskraperengler

jeg kjeder meg og jeg elsker sånne lister. baba.


ti første

første bestevenn:
david. vi var bestevenner i barnehagen, men da jeg startet på skolen i 2. klasse var han plutselig ikke der. de hadde flyttet langt vekk. dårlig gjort.
første kjærleik: hmm. en viss lsk-fan som er ett år eldre kanskje? nei, jeg vet ikke.
første favorittbok: glassblåsernes barn av maria gripe. eller harry potter.
første husdyr: en katt som kun het pus.
første ferie: gran canaria, 1994.
første jobb: sortere skjemaer over bilmerker.
første ekte kjærleik: anders. nei nå blir jeg flau.
første piercing: høyt oppi høyre øre, i fjor høst.
første kjole: en rød fløyelskjole, 1992.
første konsert: christina aguilera. (hasle skole musikkorps telles ikke)




ni siste:
siste alkoholholdige drikk: sippa andres øl på møllers sist lørdag. dårlig øl.
siste biltur: hjem fra nadderud stadion i går kveld.
siste filmen du såg: fish tank. på kino for litt siden.
siste telefonsamtale: ane i går.
siste sang du høyrte: bon iver – the wolves (act I and II)
siste kyss: a-boy.
siste venn du såg: sitter i klasserommet, så er omgitt av dem. men ellers: mathilde i går kveld.
siste gangen du grein: for to helger siden.
siste måltid: al bran + melonyoghurt + banan.

åtte har du nokon gong:
blitt forelska i ein venn: nja. jeg vet ikke.
køyrt bil: joa. kjørte austevoll (øy utenfor bergen) rundt i fjor sommer.
sove under eit tre: nei.
fått hjartet ditt knust: ja. litt?
tulleringt: masse.
skrive eit dikt: ja.
vore i australia: nei.

1 kommentar:

Harald sa...

Og jeg som trodde vi var venner.