20100304

SEX .......

(jeg er den pene samen)
i går fant en etterlengtet premiere sted på elvebakken videregående skole:
JEG HAR EN DRØM 2010
helt fantastisk å stå på scenen foran så mange mennesker.
nerver til tusen, null intimgrenser og sminke herifra til evigheten.
jeg klyper meg i armen hele tiden fordi jeg må minne meg på at jeg får lov til å være med i en så stor, omfattende og fantastisk produksjon.
det er rart å si det, men jeg elsker revy.
i natt kom anmeldelsen (i natt liksom?!), mens vi festa på luna park. det var høylesning av anmeldelsen og feiring til TUSEN. før det var : absolutt feteste revyfest EVERH - i jakob kirke med 2 konserter og hæla i taket (my brand new sonia rykiel pour h&m shoez). etter opplesningen var det klining, kyssing, klemming, grining (gledestårer), pils, hårklipping, sang, dans. nei, fy faen. det var en RÅ kveld i går ass..
kom å se jeg har en drøm.

nå æj trøtt som et hælvete. god natt
PS. MANGLERUD HADDE PREMIERE I DAG.
gleder meg til å se!!!

hilsen andy_grim91

bilder: oslopuls, wedgeheel.

1 kommentar:

Rocke-pelle sa...

Nei nå blei jeg kvalm.