20100218

skulkebitch

i dag tidlig kom mamma inn på rommet mitt og lurte på hvorfor jeg ikke var stått opp. "jeg rikker meg ikke", svarte jeg. og sånn ble det. fant egentlig ut i går kveld at jeg ikke skulle noensteder i dag da. tullekveld.

jeg pleier alltid å angre når jeg blir hjemme, fordi jeg bare sitter og kjeder meg litt egentlig, mens det som regel er helt greit på skolen. men i dag var det helt flott. har sovet, lest religion, sovet, spist, gjort litt musikkinnlevering, vært på facebook og lest litt mer religion. og etterpå har jeg planer om å gå å trene på elexia. alle russ har sånn gratis trening i en uke. og er det noe jeg er, så er det russ.

men okei da. jeg kjeder meg kanskje litt, siden jeg har hatt photoshoot for dere.

TING DERE IKKE VISSTE DINA HADDE PÅ ROMMET SITT.


1.
bamsen lillebror. han har et grusomt navn, aner ikke hvorfor det ble slik. tror jeg fikk han når jeg var 3 ellerno. skulle operere mandlene, og så hadde jeg glemt han hjemme. da gråt jeg. kanskje derfor han lever ennå. VI KLEMMER IKKE. herregud, jeg er jo 18 år!! 2. roser fra min kjære. jeg fikk dem, og herregud, øya mine passer jo perfekt inn der blant bladene. nesten så jeg photoshopper det og sender inn til fotokonkurranse. uttrykket er kanskje litt sinna, for roser er jo fint å få. 3. babybilde av megselv. men det gikk ikke ann å ta ordentlig bilde av, så jeg tok heller bilde av reaksjonen min da jeg fant ut det. skuffelse. (baby/bolle-dina kan dog skimtes i høyre hjørne) 4. blink182-kollasje. nå blottlegger jeg megselv her altså.. men joda. den henger på veggen den. kosta meg så mye arbeid at den skal faenmeg ikke ned heller.

nå er det ferie. eller revy.
dina

(fuck dere. siden dere maste så jævla lenge om den photoshooten, ligger jeg nå etter i religionsøvinga.)

Ingen kommentarer: