20100205

PLATÅ - et bildeinnlegg

nå skal alle studere bildene nøye
disse er spesielt valgt ut til dette innlegget

her har jeg bilde av et bad
.
DET er jo helt fantastisk!! se på det da....
drømmebad nr 1# in the whole world.blogspot.com
dette bildet er dedikert til tanta mi
her er et bilde av yoghurt-is med jellybears, m&m's og bjørnebær og bringebær ;
jeg tenkte på deg og meg når jeg så dette bildet, dina
(=dedikert til dina)

ingen kommentar - du liker det ikke uansett
dedikert til meg
sjabbobabbo
- dina: du veit hva jeg ønsker meg i bursdagsgave (tenk: russedress og disse platåa sammen)
TILSLUTT: LITEN UPDATE
(sånn fordi du vil vite hva jeg gjør)
- FREDAG: BDAGSPÆRY @ ELLISIV & TORA
- LØRDAG: REVY (ROLLEUTDELING) OG SLUFSEKVELD @ MARENS
- SØNDAG: REVY & TÆSSEN LEKSER
OBS! snart snart snart kommer det et klageinnlegg
hilsen andrea
bilder: nio til fem, wedgeheel, anywho, le fashion.

Ingen kommentarer: