20100210

3-3-3-3. MARS er da det skjer

okei, nå har jeg ikke spist smågodt siden søndag.
2 dager igjen til neste ladning.
jeg gleder meg en del, og deler 2 bilder jeg fant da jeg søkte: smågodt i googles bildesøk
dette regner jeg med er fra deli de luca. ser det på hyllene og utvalgether har vi smågodt fra en reklamefest. de fikk gratis smågodt så mye de ville - fitter
--------------------------------------------------------------------------------------------
and this is whats going on:
- jeg skriver innleveringen: fascisme og nazisme - en sammenlikning av ideologier .. eller gjør jeg det? NEI, jeg gjør ikke det FORDI hver dag jeg kommer hjem fra skolen og ikke har noen andre planer enn å gjøre lekser (= ca 1 dag i uka!!) sovner jeg og sover i ..... 5,6 timer!
også våkner jeg kl 22.3o og da er det 1 1/2 time til innlevering. haloooo..
[i dag drømte jeg btw at to gutter jeg kjenner sloss om meg.. hehehhe. typisk]
å herregud la meg sove..
det verste er da det faktum at jeg ikke får sovet før etter 14 mARS.

. men i helgene trenger jeg ikke søvn, for da fyller jeg øl-kvota til vinterferien! da har vi nemlig INTENSIVUKE PÅ

ELVEBAKKENREVYEN 2010: Jeg har en drøm
PREMIERE 3.MARS.
hvis du vil se en ape danse tango, må du komme å se.
ja, jeg er skuespiller.. og til slutt: en godbit til alle dere der hjemme - BILDE FRA BARCELONA!!
hilsen andrea som hører på diana krall og lengter etter søvnens uskyldige favn

Ingen kommentarer: