20100123

when your money's gone, and you're drunk as hell

tenkte egentlig å dele sminketipsene mine med dere
... men legger heller ut et bilde:

kiwi er tilbake på hot-listen, sann mine ord

nå er det lørdag, og andrea er hjemme fra barca. hes som faen. hva som skjedde der, kan a fortelle sjæl. - i går sto jeg på snowboard i tryvann, sykt sprekt og gøy. etterpå dro jeg ut, i ca 30 min. i dag har jeg vært på kino og sett where the wild things are. den var fin. nå klarer jeg ikke bestemme meg for om jeg skal være hjemme (= gitar, rydding, bok, sove) eller dra ut (= øl, gøy, mennesker, dyrt, usunt og trøtt). jeg er litt syk også. kjøpte yeasayer-cden istad da. etter mye om og men. den har så stygt cover, at jeg har holdt meg unna i over 1 år nå. men tilslutt kasta jeg inn håndkleet og bladde opp.

shamener? coveret..

men nå kommer pernille hit, så stikker.

1 kommentar:

Mrs.Marsellus Wallace sa...

Vi drar ut vi tenker jeg.