20100111

supermegaturbohd3000

nå har jeg og diva sett nissenrevyen 2010, og den likte vi!
jeg chillern med jesus-lekser og de-phazz (bibel.no)
pluss nonstop. faen heller, jeg liker jo ikke nonstop en gang! (bare gule og oransje igjen, jeg digger ikke de ass.,)
i dag sov jeg ordentlig for første gang siden .. onsdag?
du skjønner.. det er særemne som har opptatt meg.
jeg skal aldri mer se på en adaptasjonsanalyse igjen i HELE MITT LIV.
nå føler jeg meg som en engel, fordi jeg er så lett(et).
selv om jeg har tæssen ting å gjøre fremover, så er en byrde løftet av mine skuldre.
jeg har sikra meg en 2 i norsk skriftlig og ødelagt både boken og filmen mannen som elsket yngve for meg selv.
Nå sitter jeg med litt regnskap her.. ehehehehheh. kødd. (a ikke)

SYKT KEEN PÅ WEBCAM. da hadde bloggen vært "livåt" skal jeg si dere.
Det er 1 uke og 1 dag til jeg drar til barcelona.
andrea..

Ingen kommentarer: