20091226

diana

o lykke!
her flashes 2 av årets julegaver. er dels fra bergen, så fikk seff en brann-t-skjorte til jul. jeg kan ikke bruke den offentlig da, ettersom jeg spiller på vålerenga og det er uaktuelt å ikle seg en branndrakt på trening der. jeg prøvde...
og ellers litt kleint å gå med ettersom de fleste fotballdrakt-brukende-kvinner i mine øyne enten er litt lesbiske, eller litt harry. snakker så klart om fotballdrakt brukt i HVERDAGEN. det er noe annet å spille fotball. ..men, jeg lover å bruke den i gymmen. der er alt lov!

OG, som dere kanskje ser tas mine nye ørepropper (?) flittig i bruk. takk nala & vigdis. setter ikke pris på greia BAK øret da, om dere titter nøye etter. takket være den kan jeg ikke sette opp håret og høre på musikk samtidig. vil jo ikke at folk skal tro jeg bruker høreapparat heller. det ville vært kleint..

lillebror fikk inglorious bastards. derfor slenger jeg med et bilde av andrea og hennes dobbeltgjenger.


til andreas forsvar visste melanie laurent-kjerringa at hele verden skulle se dette bildet, og sminket seg deretter. andrea, derimot, var drita og ante fred og ingen fare.


drømte om håkan hellström her om dagen da. jeg og noen flere var ute og gikk en sommerdag, i en bygd ellernoe, og plutselig endte vi opp med håkan oppå en bjelke i en låve. der satt vi og prata. jeg har ikke fortalt dette til anders, for han blir så lett sjalu.

gledelig jul!
(det er det man sier etter julaften)

Ingen kommentarer: