20091126

put the lights on the tree. put them on the tree, put them on the tree.

dette innlegget er dedikert til andrea, siden hun er i stockholm og seff bruker alle penga på gave til meg.

her kommer årets ønskeliste.


1. the sims 3!
2. oda skirt - monki
3. nadia tee - monki
(ja, monki har åpna butikk i oslo. jeg vil dit og bruke peeng. mine fashionistavenner var på åpningsfesten og de sa det var fett. kuli.)

4. masse mer fra monki

5. thomas dybdal cd
6. kings of convenience cd
- jeg vet ikke hvem som er best, så de som gir meg gave kan gjøre reesearchen. men jeg blir sur hvis det er feil.

7. imogen heap - speak for yourself
8. kaizer's orchestra - ompa til du dør

9. zebrabikini - american apparel

10. blomsterbikini - american apparel
jeg holdt på å kjøpe den i sommer, men droppa det. jeg blir fortsatt litt trist av å se den.

11. sko - h&m.
jeg har dem i brune, men jeg likerlikerliker de svarte sånn.
og oi jeg kjøpte dem på nettet nå. hurra.


12. film: den fabelaktige amelie fra montmarte

13. en svart veske. eller brun... en veske.


herregud, kan ikke gå rundt med min KNALL RØDE som jeg kjøpte på norwaycup i 9endeklasse lenger. er jo tross alt en blogger.

14. londontur. seff.

Ingen kommentarer: