20091111

fæhæn

brudd på linja sier telenor.
nettet går av og på hele tida! og da blir jeg gæren..
seff akkurat da jeg trenger viktige word-dokumenter på fronter til fremføring i morgen.
men jeg gjør så godt jeg kan, og skriver for harde livet. og er faens så stolt av meg selv.

--> fra en sonia rykiel visning.

jeg er alene hjemme til fredag - which means: gourmetmat hver kveld.
kveldens meny: Kylling, stekte grønnsaker, fullkornsris og lett bernaisesaus.
og til dessert - is [som jeg har laget!].
BARE til meg..mm
i morgen har jeg middags-date
da blir det hjemmelaget italiensk pizza. jeg tenker parma-skinke, parmesan, ruccola.

bilde: milk.
som minner meg på at jeg er over gjennomsnittet keen på en leopard-kåpe.
men nå lengter jeg bare etter helg. aaih
i går var dina på manglerud revyfest på the villa. den gikk så det suste,
og anders stagediva. nå er hun på jobb: rema 1000 på løren.

dree hemmingway -stockholm streetstyle.

APROPOS stockholm ! !
2 uker og 2 dager til jeg er der. de skal få vise meg det oslo ikke har ..

oj, nå fant jeg ut at det er 4-stjerners middag på tv NORGE.
men jeg har jo ikke tid til å se på det..
men det er jo han mannen fra skal vi danse.

a

Ingen kommentarer: