20091105

bursdag!

Siden Andrea ikke lagde bursdagsinnlegg til meg, får jeg gjørra det sjæl!

JEG HADDE BURSDAG I DAG,
4. NOVEMBER!
JEG BLE 18 ÅR!! HURRA!!!


Feira meg selv ved å spise godis fra klokken slo 00.00.
Fra da av og til evigheten rant det inn den ene gratulasjonen etter den andre. Seff, jeg har tross alt 436 venner på facebook.

Jeg hadde en hemmelig konkurranse, som Adrian vant.
Nemlig "Om å gjøre å sende den fineste/gøyeste bursdagsmeldingen til Dina!" Han fikk også pluss ettersom den er sent 00.01.

Akka pakka, rikka rakka 18 år.
Nå kan du drekka det vi voksne får.
Hår på brøstet og vondt i ryggen,

redd for torden, redd for myggen.
Fram med garnet, og begynn å strikke,
ei litta lue til ei litta flicke.
For det er nå på tide å bli gravid,
en liten celle vil vinne en strid.
Og det er den lille som skal bli stor,

den skal bli unge, og du skal bli mor.
Så tenk tilbake og glem nå ei,

nå handler det ikke lenger kun om deg.

Reis deg opp og vis ansvar,
så skal du se at Trygve blir en fantastisk far.


(Til mamma: Slapp av. Det er tull, jeg og Trygve er bare venner.)

Tok også et bilde av meg selv på den STORE dagen. Valgte det hvor håret var finest:



Jeg har fått et par gaver i dag og. Hver dag burde være som denne!
Stod opp til dekket frokostbord med rundstykker og eggerøre ala Julia Child (ja, hun kokka det er film om), som smakte ypperlig. Spiste litt snop, og dro på skolen og gjennomførte en ekstremt kortvarig tentamen. Jeg takker Gud for mac. På skolen fikk jeg muffins av Sonya med superglasur på. Og coconut-parfyme av Louisa. Snilt av dem. Etterpå dro jeg til byen og kjøpte en kjole ved navn Sado-dress. Navnet skremt meg, så jeg skal levere den tilbake.

Sorry Jenny Skavlan, men nagler i halsen blir litt drøyt.

Da jeg kom hjem fikk jeg besøk av Ane, som hadde med en rørepinne og en øl fra sin mor. Takk, Anne-Lise! Etter det ble det rene kaoset her hjemme, for da kom både mormor og Anders på besøk nesten samtidig. Av min kjære fikk jeg masse fint. Blant annet Young Neils-konsertbillett og kinogavekort. Ålreit han der.

Så dro hele bøtteballetten (minus Ane, pluss brødre og foreldre) til Noodie (ja, Tone Damli Aaberget og Aksel Hennie spiste der for litt siden, der ja!) og spiste et ekte gilde. Vi satt tilbords i timesvis, og jeg fikk enda mere gaver. Fikk ikke kjøpt noe øl ellernoe da, selvom jeg kan. Men det er det viktigste, at jeg kan!

Natta.
- Voksen-dina.

2 kommentarer:

Mrs.Marsellus Wallace sa...

graaatulere med dagen. hurra sier nå jeg da(: du er 18 og vi kan henge på møllers hver dag<3

Harald sa...

Dette innlegget er nå nominert til årets bloginlegg 09.
Word
(:trykk på mitt navn og få en siste presang:)