20090917

spikersuppe


jeg har ingen penger og i går kjøpte jeg meg en leopard kjole, den ligger på senga.
her er han som skulle hoppe fra en bygning i hausmannsgate forrige uke.



3/3 auditions for Elvebakkenrevyen 2010 fullført.
stor lettelse

nå er jeg nyvasket (både hår og kropp), renset, smurt, tåneglklipt, hører på gamle spillelister på spotify, skriver historieinnlevering, drikker chai-te (soo 2008 .. )med 3 kg sukker og melk. da er det ålreit, SELV om jeg nevnte at det er historieinnlevering (!!!) jeg driver med.
den siste uken har gått fortere enn noensinne, og det virker som om det var 5 min siden jeg gikk til skolen på mandag og tenkte FAEN i helvette. men i morgen er det jo fredag igjen, og da skal vi på
KONSERT MED TUBEN TUBI I SPIKERSUPPA KL: 20.30
a

1 kommentar:

marty sa...

oh yeah livet er bra