20090802

we got nothing to be guilty of..

hallo du.
blogspot har blokket dina de Vito = bare jeg som kan lage innlegg nå.

jeg er i spania, nærmere bestemt la zenia (torrevieja-strøket). nå er klokka 22.55 og på gradestokken står det 27celsius (ute) (jeg schvetter). jeg er i et hus med internett nå, men har vanligvis ikke det. dagene bruker jeg til å loke på en strand, drikke juice, cola, fanta, vann med kullsyre (all væske jeg kan få tak i), bade i bassenget og lese "Cosa Nostra" (en bok om opprinnelsen til den sicilianske mafiaen), og den ekke værst. jeg kommer hjem på fredag, og det gjør ingenting. vin koster 1euro, og blir med meg hjem.
jeg har shoppet litt, det har jeg! en tommy hillfiger veske (!!!), nydelig uberspansk undertøy, "blue lagoon" dvd (ser du det, d.?), nat king cole nydelig jazzy jazz cd & sløyfer til håret.

dina er i oslo og det eneste hun gjør er å vente på meg. sender meg ca. 5 meldinger hver dag, ringer annenhver. ser også på the O.C sesong 1 for fjerde gang.

det er b.a.r.e briter her. de er rød/hvite, har fregner (no offence, men assa..), kort kort hår med gelé, bruker fotballdrakter, bling i øret (ouff) og snakker stygt. jentene orker jeg ikke starte med en gang.. dere vet.
stay away from the british.

andrea - sangria

1 kommentar:

martemart sa...

jeg gleder meg til øya! og feeeest