20090813

ououou bombompitchau

Nå er jeg (og dina) hjemme fra øya.
det har vært en dag full av opplevelser for min del.
Jeg har jobbet som vakt og det ville si:
sjekke vesker for flasker/bokser, paraplyer, mat, pistoler, bomber, dop. pluss kniv.
jobbet med kjempeålreite folk og fikk masse deilig fritid til å spise (gratis på frivilligområdet = svine/tofu-wok med ris, pluss masse godt økologisk brød med all slags namme pålegg).
jaga jazzist og kåre and the cavemens var favorittene for dagen.
jeg skulle tilogmed shoppe jaga tee, men hadde du sett den minibank-køen .. daa..
Nå er det 2 episoder av paradise som ligger i Get-boksen og venter på meg, pluss EUROSHOPPER lasagne i ovnen.

Tok med kamera, skrudde på og da sto det: bytt batteripakke.
- derfor blir det bilde av meg fra spania i steden.
fått ny tattis forresten. Hva syns dere?
skriv litt i kommentarfeltet.
ville satt pris på det.
andrea de vito

2 kommentarer:

Randi sa...

hei andrea

jeg synes tatoveringen ble kjempe fin, hva er det egentlig bilde av? vinger?

Jeg skulle ønske jeg også skulle på øya..

Hilsen Randi

andrea sa...

kjære randi.
tattoveringen min er to svaler.
hilsen andrea