20090823

jeggreieraldriåfinnepåenbratittelforfaen


jeg fikk ikke utnyttet helgen på den måten jeg ville.
har hatt det koselig, men ettersom skolen dreper meg vil jeg gjøre mest mulig i helgene. turbofart. i natt kom jeg hjem kl 05.00 og sto opp igjen kl 09.00 i dag tidlig = faen.
mens dina derimot fikk grillmat i retur og dro på fotballtrening.
i dag var vi begge i sofienbergparken i sola, smågodt og oliven.
jeg satser på neste helg: veronica maggio konsert og rikkes bursdag.
jeg fryser!

så denne dama på øya. aldri sett henne før.
en gaselle med verdens korteste kjole og fantastisk hår.
florence and the machines.


bilde: eeh fashion.
i morgen skal jeg på pilates med rikke og har anskaffet rundt 5 par nye sko i sommer.
livet er ikke så værst alikevell. men hvor er robert stoltenberg når jeg trenger han?

a

Ingen kommentarer: