20090621

rabarbarabraba

dina er i trondheim. norges nesten 2. fineste by.
hun er der på UKM som tuben tuben groupie.
det eneste jeg tenker på er roskilde.
jeg lager min egen flotte konsert-liste*
& det eneste mamma tenker på er rabarbra.
kake i ovnen og rabbis-sicks med sucre.

i dag jobbet jeg og rikke for dina. vi vasket en rorbu!
pluss rikke spilte bongotromme for turister og tjente 32 kroner.
fakta.

i morgen henter jeg ny sekk til sommerferie - 80 liter maddafakka.
skal forsåvidt også jobbe de 4 neste dagene. ouff.
penger er penger!

andrea.
bilder fra theskullset.

1 kommentar:

Marte Dybendal Gleditsch sa...

roskilde!! tenker på det jeg å! men nå er det bare 3 dager til daa! min sekk er 85 liter. det er mye!! tror jeg får plass, eller kanskje ikke!?

jeg har også spist rabarbra, suppe forsåvidt. jeg liker det ikke så godt..

jeg skal begynne å kommentere her, siden jeg synes du skriver så artige ting.. yay