20090603

030609

Nå ble jeg endelig ferdig med min siste engelsk innlevering.
Jeg belønner meg selv ved å sitte på nett og drømme litt før jeg faller tilbake i sengen min straks.

Her har jeg lagt ut et bilde av paris. nedenfor de skyskraperne går vi klokken 5.30 om morgenen. solen har stått opp, men ikke begynt å skinne enda. himmelen er helt blå.
vi subber bortover gatene og sier ingenting, men alle tenker det samme. vi er på vei til hostellet vår hvor vi håper resepsjonisten er våken slik at vi ikke trenger å ringe på så mange ganger.
ute er det bare avisbud og søppeltømmere som er våkne. noen tenner en sigg og paser den rundt. vi deler alt og ingenting.

her har jeg lagt ut et bilde av erin wasson med tattoveringer jeg også har lyst på. selvfølgelig ikke de samme, men plasseringene er perfekte. må nok vente en stund før det blir en til, men det gjør ingenting for i mellomtiden kan jeg tegne på med sprittusj.

andrea?

Ingen kommentarer: