20090512

derfor er vi venner

andrea skriver så fint på facebook-wallen min.
andrea: prøvde å nevne det i dag men du skjønte jo ingenting du .
tørte ikke å si det så høyt siden vi var inne på butikken.
derfor stapper jeg i meg lakerol og later som det er halslinser, har feberfantasier også.
yngve hågensen er på tv, syns du skal se du som alltid skal parodiere han. jeg ler alltid godt, selv om det ikke er så moro hele tiden.
klomper under halsen og gørr i kjeften. digger det ikke. håper du tvivdes på old lady timen på elixia. men ikke gro skjegg av den grunn! da får jeg sånn flette-feber vet du og jeg har ikke tid til det lenger. drakk mint-te i sta. du skulle smakt. tenkte også på miguel en stund. gæren er du. men nå legger jeg meg - bare unnskyldning for å slutte å snakke med torkel og øyvin på face. hvis de spørr har jeg lagt meg.
andrea: jeg vet vi har en "Det Store Korslaget" date i dag, men Jan Troells Trollspeil begynner på nrk2 19.55 og det er jo 5 minutter før Det Store Korslaget. Du skjønner jeg blir frustrert! Tenkte ogå å ta med sviskegrøten du ba om, men så fant jeg ut at vi ikke hadde kremfløte! Du kjenner meg såpass at du vet jeg IKKE spiser sviskegrøt uten fløte. Tørkede aprikoser ligger på en nær 2.plass, men .. det er jo lørdag.

Ingen kommentarer: