20090430

trenger ikke å være ufin



han skulle bare strekke seg litt. og lese litt bok.

i dag hadde jeg tannlegetime kl 14.00
trengte ikke å borre og hadde ikke no tannsten.
på vei hjem fra tannlegen gikk jeg liksom veien ned til ensjø t-bane, og opp derfra.
og da fant jeg ut at de faen meg har fått en GIGA rema 1000, midt på ensjø.
det betyr at jeg kan kjøpe grans uten å dra ned til byen.
96,- (pluss pant) for en sixpack Grans Bare 0,5.
grans på grunn av økonomien, og bare på grunn av fasongen.
jeg har ikke fått fram at jeg har fått en ny jobb.
jeg begynte i forrige uke og trivez som best.
"- du har nå muligheten til å motta tre utgaver av costume til kun 75 kroner.
portofritt og uten videre kjøpsforpliktelser"
- "men jeg leser ikke.."
-" du leser ikke..?"
- "nei, jeg har tv'en til å underholde meg, jeg."
og i dag har jeg tilbragt min tid fra kl 16.00-21.00 der.
etter det dro jeg selvfølgelig til rema 1000 på ensjø. hvor ellers.
tror det kommer til å bli det nye. men jeg var der med mamma da.
får stadig nye rapporter fra dina (I PRAHA). senest skulle hun inn på en strippeklubb..
vet ikke om jeg liker det eller ei. håper hun tar bilder ass
og i går la jeg en lavendelpose i senga mi. det er noe av det diggeste på lenge.
ellers så ser jeg på bilder av whitetrash på face og skriver om population growth!
men egentlig så gleder jeg meg bare til fredag kveld og søndag morgen.
hun som er 18 minus 2 dager

Ingen kommentarer: