20090423

sommeren 2010!

jeg vet ikke med dere, men jeg har hele ferien fullbooka allerede
og jeg digger det.

min ferie starter fredag den 5.juni.
da skal vi til sandefjord (hytta til dina)
på den årlige tanteturen!

27/28. juni bærer jeg meg ut på en lang busstur
til Roskildefestivalen. der skal det også være sol har jeg hørt.

etter en rolig og avslappende uke på Roskilde er jeg
klar for en uke med fart og spenning i nord-trønderlag,
nærmere bestemt: Inderøya!

deretter tar jeg meg en tur litt rundt i europa.
tenkte: amsterdam, paris og nice.
tar med meg en franske hjem.

så kommer høydepunktet på hele ferien!!
spania (la zenia!) med mamma og kjæresten til mamma.
og der er det bare briter og gamle mennesker :D
endelig får jeg også leve ut min fantasi !

hjem hjem hjem til oslo og på ØYAFESTIVALEN.
sommer i oslo. mm.


det var min plan da.
hilsen andrea.

Ingen kommentarer: