20090402

blogspot-anders har talefeil

Hei venner!
I vår elskede blogspotter, Andrea Dyrstad`s fravær, trer jeg, Anders Løland, inn som en midlertidig erstatter. Siden Andrea hovedsakelig skrev om helgene sine, hvilken kjole hun vil bruke i helgene sine, (lite opphissende) puppebilder og Chuck Bass, tenkte jeg og gi denne bloggen en forfriskende twist. Kanskje.

Dette er ivertfall meg. Også er det Stian. Vi går i samme klasse som Blogspot-Dina.

Jeg har jo vært en ivrig leser av Foreverrryoung i forholdsvis lang tid nå. Det er en SUPERAWESOME side! Men jeg kan like gjerne først som sist bekjenne at det er fordi jeg håper at det står noe om meg selv at jeg titter innom så støtt og stadig.

Når det nå faktisk er jeg som skriver innlegg her, ville det jo kanskje vært ekstra fristende og skrive masse om meg selv, tenker du? Men nei. Det er ikke like morsomt og skrive om Anders når det er jeg som skriver. Så jeg gir faen, og nøyer meg med en liten look-a-like case:

...Som to dråper vann.

Anyways:
Jeg har 1 litt kinkig skavanke i mitt ellers så berusende vakre liv. Den er ganske enkelt døpt; TALEFEILEN. Veldig Caps-lock der, ja!
TALEFEILEN er et lite flatterende handikap jeg har måttet bære helt siden jeg kom skrikende ut av mors underliv. Jeg vil på ingen måte virke bitter, men denne skavanken kan ha kostet meg nok av lekre chicks, klassefester, facebook-venner, bursdagsgaver og gode "Sant & Konka" minner i min oppvekst. Heldigvis har ikke Dina oppdaga den enda, så der er jeg enda trygg. Takk gud!
Blogspot-Dina på gallamiddag

Her er noen kjappe facts om TALEFEILEN:
- Jeg kan ikke si R og lesper litt S`en.
- Det er 77 894 andre registrerte tilfeller av denne feilen i Norge.
- På Facebook er det 1 "For de som ikke kan rulle på R`en"-gruppe med 13 medlemmer.
- Alle i gruppa er single.
- R er den 6. mest brukte bokstaven i det norske språk.
- S vet vi ingenting om.

Vel, du er kanskje en av de som tenker; "Men det er jo litt søtt da..". Til det sier jeg bare CUT THE CRAP! Caps-lock. Amen.
Hvor mange ganger har ikke jeg dratt truse-saferen "Hei schnuppa, ofte her?" uten og få så mye som et benflørt under bordet??? Tusen! Hadde det ikke vært for TALEFEILEN hadde jeg kanskje til og med vært kjendis i dag. Jeg fikk faktisk ikke være med i Paradise Hotel bare pga talefeil... eller, har jeg hørt da... At man ikke får det... hvis man snakker sånn.

Kjendis-Anders (på gallamiddag)

Velvel... Jeg har prøvd da. Jeg gikk faktisk til logoped halve barneskolen. Dog skjønte jeg ikke hva jeg var med på. Vi spilte memory med bare dyr på R, vi måtte lage gurglelyder og snakke liksom-bergensk. Allikevel skjønte jeg ikke stort, og trodde det hele bare var en slags ukentlig kosetime eller noe. De ville kutte tungebåndet mitt også... Jeg kunne vært føkkings Gene Simmons. Han fra Kiss:
Gene Simmons på gallamiddag

Jaja. Heldigvis tok jeg et lite googlesøk og det er visst flere som sliter:


Til det sier jeg bare: SUCKER!!

Takk! Mvh. Anders Løland.


6 kommentarer:

sånnja sa...

.. som to dråper vann.

aneane sa...

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
beste innlegget på www.foreverrryoung.blogspot.com evah.
jeg digger det.
anders, neste innlegg må handle om fisker og fenelår.

Blogspot-Anders sa...

Hei aneane.

Takk.

Sorry ass, neste innlegg handler om Nice og Chuck Bass.

rikkesand sa...

fy faen Anders, detta var bra, akkurat som ryktet overalt sier. kanke vente til neste innlegg. da tror jeg et nøkkelord kan væra paradise hotel, eller ph som du og jeg kaller det.
CAPS LOCK

Harald sa...

He, ibsens ripsbusker...

Hannapanna sa...

Foreverrryoungs nye vri, og jeg liker det. Jeg stemmer for et fast i uka, i måneden, hvis det blir for mye.

- Hannapanna