20090323

al jarreau




sko fra asos. de har jeg majet lyst på
bilde av meg fra helga & r.i.p.
i dag hadde jeg min siste mattetentamen i hele mitt liv.
jeg tror det gikk greit. flere øyeblikk i tentamenen måtte jeg bare lene meg tilbake, puste ut og tenke. det var deilig. ikkeno stress, bare små kosemattestykker som ventet på at jeg skulle ta fatt i dem. et glass med rødt hadde passet perfekt som tilbehør. blir sikkert andre boller fra meg når vi får den rettet tilbake, men akkurat nå.. akkurat nå! føles det bra.
etter tentamen møtte jeg krølle i byen. lenge siden jeg hadde sett hu. gav meg en gave gjorde a også. i dag var det forresten første vårdag. det var deilig ass. det feiret jeg ved å kjøpe en eksemplar av VEIEN TIL FØRERKORTET til meg sjæl. den skal flittig leses i påskeferien. det er nesten så jeg gleder meg til å ta fatt. jeg er gira. men før det skal jeg lese drageløperen som jeg snart er ferdig med og teen vogue som jeg fikk i postkassa i dag. det er også ålreit å tenke på at jeg drar til Nice om noen dager. i mellomtiden tar jeg meg en kaffe og hører på han i toppen der ja. begynner på a.
andrea

Ingen kommentarer: