20090122

your mother is a man

idag kjøpte jeg denne:

jeg er avhengig allerede.
og nå ønsker jeg meg disse:


cookie dough lissom

vanilla coke!

disse bildene er dedikert til anders siden han syns det er for lite pupp her.


det er fra american apparel.
ellers har vi hooka premerefest til HIStory på the villa. 26.feb
jeg møtte dina på ica i sta. hun leverte jobbsøknad. jeg fantaserte om hvor gøy det
hadde vært om vi begge jobbet der sammen. tenk de jobbfestene da a.
imorgen har jeg geografiprøve og driver å øver nå. to kapittler -
Vær og Klima & menneskene tar i bruk landskapet.
i går var jeg og mamsi på smart club. der fant jeg en deilig almanakk til kun 49,90,-
den har masse plass til skriving og dato og sånn. kjøpte også frossne bær og sushi om du ville vite. på lørdag skal jeg og dina på pølsefest hos jojo på nordstrand, så vi kan ikke finne på noe hvis du lurte. blir en koselig kveld med gode venner og høye heler.
andreas

Ingen kommentarer: